Fadimee11csknn12 Bebegim 16 aylık ek gıdaya geçtiğinden beri gecmeyenn kabızlığı var sadece ilacla kaka yapabiliyor yaşayan var mı bu durumu hangi doktor bakar bu konuya
Nsykt Fadimee11csknn12 alerji bakımından degerlendirebilir. Ya allerji immünoloji yada gastroenteroloji bölüme de bakabilir.