Biraz uzun oldu umarım acıklayabilmişimdir
Merhabalar bisey danışmak istiyorum . 3 yaşında bir kızım var uzun bir süredir hasta geniz akıntısı vs. Fakat; cumartesi gecesi yüksek ateş başladı brush ates düşürücü kullandım anlık gecirdi. Pazar sabah doktora götürdük kanında yüksek enfeksiyon cıktı, antibiyotik iğne verdi doktor onu vurulunca rahatlıyor birde dolven içiriyorum . Şöyle bir sorun var ki yine geceleri özellikle yükseliyor ateşi düşüremedim bi türlü sabah bi sorun yok normal ateş olmuyor ama gece sıkıntı bezle vücudunu siliyorum odayı havalandırıyorum ince giydiriyorum . Böyle bi durum yaşayan varmı acaba fikir almak istedim..
Belirtmek isterim ki doktora tabiki götürüyoruz şimdiden teşekkür ederim herkese ☺️