Sedaayaz2525 şöyle ki , alerjisi olan bebeklere yapıyorlar mı bilmiyorum ama biz 9. Ayda alerji riski olabilir diye aşıyı yaptırmadık ve bu aşının 1 yaşındaki dozunu da araştırma hastanesinde yaptırdık gözetim altında. Bizİm alerjimiz yok . yani gidin aşı yaptırın anlamında demiyorum ama doktor prof. Ve bize söylediği alerjisi olan çocuklara da gözetim altında yapıyoruz bu aşıyı oldu. Ama ileri derece alerji varsa belki farklı prosedür uyguluyordur. Biz prof çocuk sağlığı hastalıkları uzmanına randevu alıp gitmiştik zaten kapısında da yazıyor aşı yapılır diye. Ayrıca araştırma hastanelerinde sağlam çocuk polikliniği oluyor orda da aşı uygulaması yapılıyor. O şekilde araştırın isterseniz. En uygunu alerji doktorunuz bilir, nasıl uygun görürse o şekilde davranın bence , diğer aşıları da danışın.