Sevgili anneler 😞 Yardımınıza ihtiyacım var. Kızım 18 aylık 7. Ayından beri çalışıyorum. Artık gece uykuları diye bir şey kalmadı nerdeyse. Yemek yedirme deseniz işkence gibi geliyor yemek vakitleri. Akşam uyutmaya gitmekte cabası 😞 herkes memeden ayır rahat edersin çocuğuna da yazık diyor. Memeden ayırmak bana da psikolojik olarak zor geliyor. Uykuları bak gör düzelecek diyor herkes 😞 Ne yapıcam bilmiyorum tavsiyelerinize ihtiyacım var lütfennnn 🙏🙏🙏🙏🙏