gocebebirbayan salakmisincemilee şu alttaki iki arkadaş gece gece ne içti acaba ? Neyin kafası bu ? 😂😂😂 Aysegul___ Karakuzummm
Uykusuzzz Aysegul___ pahalı mı? Siz iyi misiniz ya? 100₺ ye sıfır mont nerde bulunur bu zamanda… milletin işini zorlaştırmaya çalışmayın… sinir oluyorum böylelerine ya
Prensannesi56 Aysegul___ etiketli hiç giyilmemiş siz 2023 ü unuttunuz galiba 50 tl mi verecekdi şu an sıfırı mağazada 400 tl
gocebebirbayan salakmisincemilee 😂😂😂 gece gece güldüm ya. Kahkaha sesime çocuklar uyanacaktı o derece 😂
Prensannesi56 Uykusuzzz yani geçen lc waikiki den aldım 450 tl mont 100 tl pahalı diyor çok güldüm ya
Aysegul___ Uykusuzzz salak saçma konuşmayın ya 200 TL ye bebek montu mu olur o mağazadaki satıcılar da pahalı uygun mu siz 400 TL bebek montu asıl gerizekali sizsiniz. Okey