Itsmymom Merhaba anneler, 2 aylık bebeğimin karnından bağırsaklarından ses geliyor nedir anlamadım. Yaşayan var mı?
Olimbonii Itsmymom bagirsaklarindan geliyor o ses gaz benim bebeğim kolik bir bebekti hep ses geliyordu karnından ne zaman gazi azaldı o zaman o seste gelmedi daha
Deletedmom_33 Itsmymom gazdan oluyordu ara ara benimkinde birde mama yedikten sonra midesinin cuk cuk sesleri gelirdi sallarken filan hala da geliyor 11 ay 11 günlük
Itsmymom Ezoooooo sadece emiyor neye alerjisi olabilir ki baştan beri yediğim her şeyi dikkat ediyorum ve farklı bişey de yemedim