Tugce59 ben bunun etkisi olduguna çok inanıyorum biz fırtına ve sağanak yağmur olmadigi surece çıkarız hergun. Market bile gezsek illa çocuk görüyor, 10 dk da olsa bi parka uğrarız veya markette yaşına yakin çocuk görsek yanında durur iletişim kurmalarini izlerim ve hemen kurarlar zaten ben de görünce hemen duruyorum geçip gitmiyorum orda 2 dk lik muhabbet bile cok hoşuna gidiyor kendi aralarında biseyler konuşuyorlar bebekce 🙂