Yaso1_ Kızlar bebekleriniz nasıllar bizim gece uykulari çok bozuldu 9 10 gibi yatıyor Bir saat kadar uyuyor daha sonra gece uykusuna geçiremiyorum tam olarak uyuması 3 4 u buluyor atak mı ne bu anlamadım alışkanlık haline gelicek diye korkuyorum tekrar düzene girer mi çok endişe ediyorum çok yoruldum artık sizde durumlar nasıl 4 ay 10 günlüğüz bu arada
MerveST Yaso1_ vallahi benimki ne gece ne gündüz uyumuyordu ve gazlı bir bebek gece de surejli gazdan dolayı uykusu bolunuyordu. Bir kaç gündür kendine rutin oluşturdu sanki ama gece uykusuna gecisimiz zor oluyor. Benimkide 4 ay 25 günlük tabi hala gaz devam 🤷🏼♀️
OzlemMommy123 Yaso1_ biz de 4 ay 18 günlüğüz 2 3 gündür 10 buçuk 11 olmadan asla uyumuyo direniyo. Sonra 1 ya da 2 saat sonra kalkıyor emziriyorum yerine koyuyorum 5 dakika sonra geri uyanıyo tekrar uykuya daldırana kadar akla karayı seçiyorum. atak mı ne kadar sürecek bende bilmiyorum. Ama fazla yorucu ve üzücü
Yaso1_ MerveST bizimde gaz problemi henüz bitmedi gündüzde hiç uyumuyordu çok kısa uyuyordu bu ara gündüz düzene girdi gece bozuldu zorla uyutmaya çalışmıyorum bende hiç uyumak istemiyor çok yoruldumm artık inşallah düzelir biran önce
Babyboysmama Yeni 4 aylik olduk ve ilk gunu saat bir gibi uyandi Bese kadar oyun oynadik uyudu sonra. Dun iyidi suan icunde uyuyor ama ne yapsamda sadece geceleri gec uyuyor 11-12 buluyor. Uyku gerilemesiymis bi kac gun suruyor grciyormus bakalim
Yaso1_ Babyboysmama 11 12 olsa öpüp başıma koyucam 4 u buluyor tam olarak dalması oyun oynamak istiyor 3. Aydan beri düzeni bozuldu
MerveST Yaso1_ neredeyse 2 hafta boyunca gece uykusuzluk, gündüz uyumamasi beni mahvetmisti ama kendime hep şunu hatirlattim, bu günlerde geçecek elbet düzene girecek şu an minik ve bu atak dönemi sonunda yeni seyler öğrenecek sabır 🙏😂