10 aylık bebeğim var şu an ve sütüm damla damla geliyor çocuğum doymuyor anne sütüne bende sma aldım ama kusuyır gece verince 3 4 kere sonra hipp aldım ilk gün 90 cc verdim bir şey olmadı ertesi gün 120 cc verdim kustu mama dan mı tokta rahatsız mı ediyor mamalardan böyle sorun yaşayanlar oldu mu ?