Merhaba 10 aylık bebegım sabah kahvaltıdan sonra ⅘ saat hıc bırsey ne yıyor nede emıyor. Kahvaltısını guzel yapıyor ustune emzırıyorum onuda guzel emıyor ama oglen uykusuna kadar agzına hıc bırsey koymuyor. Akşam yemegınıde beş bucuk altı gibi yedırıyorum 7’de yatıyor . Yani günde 2 öğün yıyor. Bır kere uc ogun vereyım dedım o gun o kdar az emdıkı gogsum mastıt oluyordu az kalsın. Bu sekılde doyuyor dıye dusunuyorum. 10 aylık kontrolde doktoru ıle konuscagım ama bunu yasayan varmı merak ettım