Hanımlar merhaba, doktora gittim ancak dayanamadım buraya da sormak istiyorum. Adettim bittikten sonra gelen temiz kan emzirmeden dolayı mı ? Hormon testi verdim normal çıktı smir testi verdim temiz çıktı. Ultrason ile bakıldı temiz çıktı ama 2 aydır adetim bitiyor lekelenme bitmiyor. Ufak kist vardı oda normal çıkıyor başına gelen varmı