2E1M Bebeğim 6 buçuk aylık yaklaşık 2 haftadır uyumaya dalarken ve bazende uyuduğunda ayaklarını havaya kaldırıp sonra yere çarpıyor. Neden böyle olduğu hakkında bilgisi olan varmı acaba?
2E1M Geceist ben 6. Ayla alakasi oldugunumu soyledim?🙄 bebegimin ayini belirttim sadece cun bizde 6 aydan sonra basladi bu yuzden 6 ay annelerine sormak istedim
Tontisalya 2E1M benim bebeğimde 6 buçuk aylık aynı bu hareketleri yapıyor gelişimiyle alakalı olduğunu düşünüyorum çünkü bu aylarda daha da hareketlendi
2E1M Tontisalya aynen ya benim bebegim asiri hareketli oluyor elini ayagini surekli cirpiyor bogazinin dibinden ses cikarmaya calisiyor bagiriyor😅 eli ayagi hic durmuyor ama gel gelelim yuzustu koydugumda hemen yikiliyor kafasini egiyor agliyor. Bide Sizin bebeginiz donuyormu?
Tontisalya 2E1M evet evet aynı bizimkide öyle 😊 evet dönmeye başladı yeni yeni daha bu arada dişleride kaşınıyor biraz da ondan böyle belirtiler yaptığını düşünüyorum
2E1M kxbxx bizimkide ayaklarin cok tatli oluyor ama iste merak ettim acaba ayaklari agriyor diyemi oyle yapiyor
2E1M Birberenannesi insallah normaldir bende acaba bacaklari agriyordami oyle kaldirip sonra yere carpiyor diye dusundum
Birberenannesi 2E1M yok kız iyice hareketlendiler ya artık ne hareketi öğreniyosa onu yapıyo sürekli 😃bide altını değiştirmek iyice eziyet olmaya başladı bi başlıyo ayaklarını vurmaya bide gülüyo yaparken anlıyorlar artık resmen şımarıklık yapmaya başladılar 😂
Zeynepshn 2E1M ben burda okumuştum gelişimleri için yaparlarmış o hareketi kendilerini keşfediyorlarmış benim oğlumda 7 aylık olucak yarın ve uzun süredir yapıyor bunu hem uykuda hem uyanıkken telaşlanmayın yani ☺️
2E1M Birberenannesi aynen benim bebişde öyle yapıyor bezini açtığımda. Biraz biz zorlanıyoruz ama Çok tatlı oluyorlar 🥰
Redbird 2E1M bu hareketi yapan duymamıştım diyordum benim oğlum mu garip hareketler yapıyor 😂 sanırım 3.5 aylıktan beri yapıyor şimdi 6 aylık olacağız neredeyse her uyumada ağrıdan değil huy gibi bir şey sanırım 🤷🏼♀️