14 aylık bebeğim hiç bir şey yemiyor kilo kaybediyor sürekli anne sütü alıyor ama sütüm kesilmek üzere. Herseyin tadına baksın yesin istiyorum ilk zamanlar toplu bir bebekte sımdı çok zayıfladı eline veriyorum sürekli yeni tarifler deniyorum ama yok ağzına aldığı gibi geri veriyor üstü başı ev batıyor. Ne yapacağımı şaştım artık aynı durumu yaşayan var mı