Sadef merhabalar doktora gittik değerlere bakıldı idrar tahlili alındı herhangi bir patolojik sorun yok değerler olması gereken gibi motılıum surup verildi bir hafta kullandım ama aralarda kusma devam etti dikkatini dağıtarak yediriyorum birde büyük yemek kaşığından küçük tatlı kaşığına geçiş yaptık bir tık daha iyi artık iştahsızlığa çözüm açısından bugun memeden kestim belki bu sekılde yer diye