Oğlum 3 yaş 2 aylık. 2 bucuk yasindayken tuvalet egitimini tamamladık hem gece hem gündüz. Gece cisi gelince beni cagirir yada yanima gelir yapar geri uyurdu bazi geceler hic kalkmazdi. Son 3 ay mecburi sebeplerden gece altını bezlemem gerekti ve malesef ki oglum beze alıştı. Gündüz de sorun yok ama gece altına yapıyor cisinin geldigini farketmiyor bile. Artik bez takmama gerek kalmadi 1 haftadir tekrar egitime basladim ama olmuyor. Günü gününü tutmuyor. Bugun bir kere cisi geliyorsa yarin 5 kere geliyor ertesi gün 3 kere vs. Kış günü üşütecek diye de korkuyorum öneriniz var mi şunu yap bunu yapma diye ?