Sevval37 bizimde sadece uyurken emzik emiyo gün içinde hiç kullanmıyoruz sadece uyku zamanı ve 6 aylık olması öğrenmeyeceği anlamına gelmiyo biz 5 aylıkken bıraktık şuan durmuyodu mesela ayağımda salliyim birazcık dedim ayağıma koyar koymaz daha çok ağladı yatağına yatırdım yanına uzandım uyuyo şuan yani bebek nasıl alıştırsa öyle gider tabi atak dönemleri bazen huyları değişiyo ama bizim düzeni bozmamamız lazım