Tugba92 Merhabalar, bebeğim sadece mama ile besleniyor. Size sorum; Geceleri uyanınca biberonla nasıl mama veriyorsunuz? Kucağınıza alıyor musunuz yoksa yattığı yerden mi mama veriyorsunuz? Cevaplarınızı bekliyorum 🌺
babytwo Kücükken kucağımda veriyordum, 4. aydan sonra yattığı yerden veriyorum, kuzum oyle yonlendirdi