Bizde 5 ay 15 günlükken başladık tadimlara, havuç ve kabakla başladım ilk verdigimde genelde oguruyor yutamiyor daha tam anlamıyla , 2-3 kaşık kaşığın ucuyla o da anca yiyor. Kabağı hiç sevmedi bir kere verdiğimde ikincisine ağzını kapatıyor. Bakalım tadimlari bitirip 6 aylık olduğunda tam anlamıyla yemeğe başlayacak mı merak ediyorum☺️ yarın patates tadimina gecicez. Sonra yoğurt verecgim. 2 gün şeklinde ileriyorum. Öğürmeden ne zaman yiyebilecek acaba?