Biz ek gıdaya yeni geçtik o yüzden minik porsiyonlar yapıyorum mama için paket suyu kaynatıp soğutuyorum hazırda varsa az bişey ondan kullanılıyorum ama çokta takıntılı değilim. Kendi yemeklerimize Çeşme suyu kullanıyorum ilerleyen zamanlarda ondan yiyecek illaki.