Kızlar 20 günlük lohusayım .gecen hafta belediyeyi arayıp yeni dogum yaptiğımı söyledim . Yeni doğan yardımı yapıyorlarmıs .bebek cantası içinde kremi bezi falan filan baya sey vara ama bunlara güvenilirmi .aranızda bu yardımı alıp ürünlerden memnun kalan varmı. Krem markaları ROSELİVE .kremlerin arkası hep siyah çizgili buda kimyasal demek oluyo heralde