Merov Öğlen kalkıp gece 3 lerde uyusun diye arabayla dolaştırmaya cıktıgımızı bilirim 1 yasında üstelik.. Ve bunu ara ara yapıyoruz çünkü uykusu var ve uyuyamıyor..en son gezdirdik kapıya geldik uyandı.. ve ben 2 saat ayagımda sallayarak devam ettim.. ama anksiyete ilacı vermek aklıma gelmedi, doktor dahi yazsa prospektüsünü okuyun derim. Ki ben doktorun yazdığı kusma ilacını dahi prospektüsünü okuyup baska doktora sorarak vermekte hata ettiğim için kestim.. siz bilirsiniz ama annesi sizsiniz