Kızlar 2.20 günlük bebeğim 3 gündür kakası yeşil ve sıvı gibi sadece anne sütü alıyor bu arada ve biraz huzursuz bugün. Rota virüsü mü oldu alerjisi mi var ya da bir şeyi yok ben mi kuruntu yapıyorum başına gelen var mı çoğu yerde yeşil kaka normal dio?