Mucize-1 bnde 5 ay önce ikzilerimi kayınvalidemle bırakıp doğuma gittim. Çok iyi anlıyorum seni o kadar zor oluyor ki. Düşündüğüm fek şey onlardi. Ama uzme kendini çabucak geciyo hepsi korma ♥️ bana doğuma girerken hemsireler nasıl uyursan öyle uyanirsin demislerdi genel anestezi oldum ve sayarken sadece ikizlerimin gülüşlerin getirdim aklıma uyandığımda onların işimi söylemişim hemen,🥰 korkma hep güzel düşün nasıl gidersen öyle geçiyor gerçekten, rabbim sağlıklı doğum nasip etsin inşallah♥️