Cnmkzm 6. Aydan sonra iki numaralı mamaya geçelim dedik bebelak gold 2 ile başladık kızım çok sevdi her zaman içtiğinden fazla içti eşim sonra bu da şeker var sma alalım dedi dün akşam sma verdik gece hiç rahatı yoktu sürekli uyandı az önce baktım sol gözü küçülmüş diğerine göre alerji yapmış olabilir mi bugün pazar doktora götürsem mi 😥 çok üzüldüm ya 😥😥 sizin tavsiyeniz var mı 2 numara mama