Selam güzel anneler ☺️kızım 20 aylık biberon emzik vs hiç bir şey kullanmıyor sadece meme de uyuyor ve artık bıraktırmak istiyorum önerisi olanları bekliyorum 🥰kolay olmayacak biliyorum ama artık benim için de zor olmaya başladı memeyi bırakınca bu çocuk nasıl uyuyacak ne yapıcam düşün düşün çıkamıyorum işin içinden 🙏🏻