merhaba bende fibromiyalji hastasiyim kurtul.ak icin belimdeki sinirleri yaktirdim epilepsi ilaci kullandim akapunktur yaptirdim ama hoc biri cozum olmadi.3 yil once kozmik enerji ile tanistim ve hayatim degisti.bu hastalik yasam kalitesini alt ust ediyor agrilarim gecince daha iyi anladim. arastirmanizi ve muhakkak denemenizi tavsiye ederim