Tugce0948 Sezeryan doğumdan sonra lavman yaptılar gazım çıkmadığı için ama çıkıp çıkmadığını hiç fsrketmedim çıkmadıysa eğer bir sorun oluşur mu
Duhaeva Tugce0948 çıkmadıysa sancı yapar sana ve inan sezeryan ağrısından beterdir, çıkıp çıkadığını sancın olup olmadığından anlayabilirsin