Kızlar bebeğim şu aralar emiyor bırakıyor 10 dakika sonra hırçınlaşıp ağlıyor aç gibi ağlıyor tekrar meme veriyorum biraz emiyor sonra ağlamaya başlıyor acaba diyorum yeterli mi gelmiyor süt, 6 bez falan oluyor günlük yeterli bir işaret mi Bir de sürekli emip sürekli kusuyor