Merhaba arkadaşlar 4 aylık , bebeğime bugün demir ilacı başlandı aile hekiminin verdiği ilaç bebeklerde kabızlık dış boyama paraben ve gluten içerdiği için ayrıca tadının çok kötü olduğu bebeklerde kusma yaptığı için onermediler oyuzden almadım . 2 marka önerdiler biri ocean microfer demir digeride kidsfer lipozomal demir ben hamileliğimde de hep ocean marka kullandığım için ilk tercihim o oldu lakin kaç damla nasıl kullanacağım bilen var mı ? Kimisi kilosu kadar damla kimisi 3 damla kimisi 1mi (20damla) diyor