Smshgg Egeemoms Bizde aynı balayı yaptık bitti borçtu çocuktu derken tatil yüzü göremedim inşallah bu sene gidebiliriz güzel bir tatile 😍
SecilB Smshgg Kapadokya’ya sömestr tatilinde gitmeyi düşünüyoruz. Ayarlama aşamasındayız. Yaz için Yunanistan veyahut Kıbrıs çok düşünüyorum ama bilemiyorumda. İzmir’de yaşıyoruz zaten, ablamda Muğla’da. Buralar için herhangi bir ücret yok. 😀
Smshgg SecilB Siz bu ülkedeki nadir ve şanslı insanlardansiniz şikayet etmeye hakkınız yok 😁😁😁 İnşallah istediğiniz gibi tatil geçirebilirsiniz bence Yunanistan 👍
Smshgg Hepinize iyi tatiller inşallah kızlar yorumlara eklemeyi unutmuşum bebeklerimize keyifli tatiller yapabiliriz inşallah 😁
SecilB Smshgg Elimizin altında ya deniz, şikayetçi olamıyoruz yazın bu durumdan 😂 Bilmiyorum valla ben düşünüyorum sadece eşim ne düşünüyor fikrim yok.
ceylanguller Tugceecn plajı taştı denize cok gitmedik açıkcası 2 gün gittik dalgasız sakindi otel denize sıfırdı bu arada. havuzları büyük güzeldi
Tugceecn ceylanguller Çok teşekkürler bizde pandemiden beri ilk defa gideceğiz o sıra bebeğimde 6 aylık olucak umarım iyi geçer ☺️ Aaa şimdi dikkat ettim tarihlerimiz aynı 🤭