Kızlar merhaba benim oğlum 3 aylıkken alerji çıktı biz alerji maması kullandık aptamil şimdi 10 aylık oğlum süt alerjisi bitti ilk sma aldım 3 gece yatmadan önce verdim bir sorun olmadı sonra verdiğimde 120 cc o da aç yani 4 5 saat sonra veriyorum kusuyor daha sonra hipp aldım ilk verdim 90 cc bir şey olmadı o gece uyumadı ama ertesi gün 120 cc verdim sanırsam 30 dk sonra kustu yani mamadan mı böyle sorun yaşayan var mı