Emirefe- Hayırlı akşamlar oğlum 10 aylık haşa emziriyorum kilosu gelişimi Allaha şükür önde ama cevremdekiler 1 yaşında yavaş yavaş bıraktır memeden diyorlar düzene girsin diye gelişimide çok güzel ama ben kararsızım bilmiyorum sizler n’aptınız
denizkizi_ Emirefe- benim kısım da 20 aylık hala emiyor bende kesmek istiyorum ama nasıl olacak bilmiyorum çok düşkün 😬
Mircet Emirefe- eğer bebek emiyorsa neden bıraktıracaksın ki.Yemek yesin bilmem ne falan bana çok boş muhabbetler geliyor ömrünün sonuna kadar yicek zaten.Sütünde varsa emzirmek dünyanın en güzel şeyi zaman hızlı geçiyor bi bakmışsın büyümüş
Emirefe- denizkizi_ sizce 1 yaş erken mi ay inşallah rahatça kesersin bizim uyku çok sıkıntı hep meme de geceleri mahfoldummmm
denizkizi_ Emirefe- sütün varsa emzir ben 2 yaşına kadar bıraktırmayı düşünüyorum artık yavaş yavaş ama kışında emdiği için hasta da olsa hafif geçiriyor kızım
Emirefe- Mircet evet sütüm var çok şükür yemekte yiyor ama uyku çok sıkıntı sürekli meme de uyumak istiyor geceler 4 5 kez kalkıyor