Mrb kızlar bebeğim14 aylık çok öksürüyor hırıltılı öksürük burnuda akıyor geçen ay aynı durumu yaşadık doktora götürdük bu sıralar olan bu tarz hastalıkların hepsi domuz gribi dedi pek bişey yapmadı açıkçası brus ve evosten verdi atlattık bı şekilde bu ay tekrar oldu.hastaneler tıka basa pek ilgilenmiyor bende aynı ilaclarabasladim fakat eşim havluya beyaz sabun sürüp sırtına koymami söylüyor öksürüğü kesiyormuş deneyen varmı gerçekten işe yarıyormu