Benim bebegim 11 aylik, doğumdan sonra da cok yara olmuştu hatta yenilerde disleri hep çıktığı için ısırıyordu. Beni tek kurtaran gümüş meme ucu kapaklarıydi. O kapaklar anne sütünü indirerek tedavi ediyor,çabucak iyileşiyor benimkiler. Mustelanin kremiyyle de ekstra kullanırdım.iyi geliyordu bana.