Yenidoğan yoğun bakımda aldırın da damarını patlatıp canı yanmasın boşa kıyamam. Nromal kan almaya goturunce alıyor hemsireler ama bebekte tecrübeleri fazla yok yenidoğan yohun bakıma da gidin demiyorlar. Tecrübe olucak onlara da çünkü. Bilmeyen anneler maalesef ki bebeklerini bebekte tecrübesiz hemşireye bırakıyor. Her bebeği olan anneye söylüyorum yenidoğan yoğun bakım alıyor kanı götürün verin tecrübeli eller daha çabuk alır. Bu arada 8. Ayda kan bakılmıyor size hangi hemşire söyledi? ASM hemşiresiyse onu ilgilendirmez, normal doktor takipli bebekse eğer ki doktor 9. Ayda kan bakmak ister