Bebeğim 24 günlük bugün kontrol için dr gittik bide gazlı ve hızursuzdu bu aralar miniğim. dr bebeğimin kakasında bakteri olduğunu ve benim yediğim süt ve süt ürünlerinin onu gazlı yaptığını söyledi. Bana süt diyeti verdi böyle bi durum yaşayan var mı diyeti uygulamalımıyım bi çok şeyi yemicem sütüm gider mi bu sefer de