Endegerlimoglum Benim kiz tam 2 aylik ama uzun uzun saate bakiyor. uzun uzun lambaya bakiyor. uzun uzun duvar kagidinda ki sekillere bakiyor. kisa degil yani gözünü dikip uzun uzun bakiyor. bize de anlamli bakmiyor hic. erken mi bize tepki vermesi
Yeni-anne22 Endegerlimoglum oyun oynuyoruz mesela zeka kartları oyuncakları var onları takip edebiliyo 180 derece kafasını çevirerek bizi takip edebiliyo konuştuğumuz zaman oda bize sesler çıkarıp tepki veriyo gülüyo bişeyler okuduğum zaman yüz ifademe göre oda suratını değiştiriyo kafasını dik tutuyo çok uzun süreli olmasada oyun halısında oynuyo oyuncaklar ilgisini çekiyo çırpınıyo onlar hareket ettikçe bide sırt üstü yatırınca bazen hafif yan dönüyo ya da çırpınarak biraz aşağı kaydırıyo kendini yan yatırıncada artık çırpınıp sırt üstü yatıyo kendisi elini ağzına koyup emiyo
yellowmom8 Endegerlimoglum benım kızımda aynı uzun uzun lambaya ve renklı tabloları ıncelıyor ellerini emiyor sesli konuştuğum da gülüyor seslerde çıkarmaya başladı
Endegerlimoglum yellowmom8 benimki cok nadir gülüp nadir ses cikariyo. cok huysuz vakit kalmiyo bunlara
Hevimm Benimde 2 ay 10 gün ellerini emmeye başladı iki gündür garip konuşacak gibi sesler çıkarıyor gözümün içine bakıp hareketleriniyor çok hareketli kulakları çok hassas en ufak sese uyanıyor 🤣
Endegerlimoglum Hevimm bizde daha tik yok bu konuda. ama evet elleri kolları cok hareketli. heyecanlanir gibi