Zehraelifrana 9 ay 2 günlük oğlum. Ben normalde hiç atak haftası falan takip etmezdim. İlk defa geçen ay aynı durumu yaşadım. Normalde mama sandalyesinde oturur öyle işlerimi yapardım izlerdi. Ne mama sandalyesinde durdu, ne oyuncakla oynamak istedi. Sadece kucakta durmak ve gezmek istiyordu. sebepsiz yere ağlıyordu, huysuz ve sinirliydi çok. Ama şu an geçti hepsi