Geçen ay rota aşısını ağızdan damlatılarak verdiler. Bu ay 6. Ay aşısını olacak ama aynı zamanda bu ay bexsero aşısı da var. Aynı şekilde denk gelen varmı? Sık aşı olması bir sıkıntı yaratır mı? Doktora da soracağım ama benim gibi olanlarında bilgisini almak istiyorum