SelimSongur Kızım meme emmediği için 5 aylıkken başladık biz ek gıdaya 3 gün kuralına uydum ilk haftalar alerjisi olup olmadığını öğrenmek için şükürler olsun bir sorun çıkmadı 7:30 da uyanıyor kızım ilk mama yapıp veriyorum saat 9a doğru birdaha kalkıyor kahvaltısını hazırlıyorum ıhlamur kaynatıyorum cici bebeyi ıslatıyorum yanına yumurta sarısı lor peynir veya labne peynir ile pekmek koyuyorum hiç hepsini birbirine katarak yedirmedim hepsinin tadını ayrı ayrı alması için😊öğleye doğru sebze çorbası veya tarhana çorbası yapıyorum yanına kesinlikle yoğurt koyuyorum biraz vakit geçtikten sonra meyve püresi veriyorum akşama doğru pirinç unu yapıyorum içine muz ezip katıyorum ondan sonra mama ile devam ediyorum bizim beslenme düzenimiz bu şekilde ilerliyor.