Selam kızlar. Pazar günü 9 aylık olucak bebeğim inşAllah, ve 9 aydır emziriyorum Allahıma şükür. Fakat göbeğim hiç erimiyo, hatta dahada büyüdü. Karın ve bacak gölgem büyüdü. Çok aşırı tatlı yiyorum. Anemi var ve düşük tansiyonluyum. Ondan dolayı tatlıyı çıkaramam fakat azaltmayı düşünüyorum. Ödemde var. Ne yapabilirim sizce? Annemde kilolu yağlı fazla kilosu yok fakat yağlı ve etleri fışkırıyo teyzelerim ve anneannemde öyle. Onlar gibi veremezsem diye başladım düşünmeye.
Sizde de kaldı mı göbek?
Eritmek için emzirirken neler yaptınız?
Sütümde azalsın istemiyorum, fakat kilom 70-72 arası. Hamile kaldığımda 59 kiloydum. 65 olsam yine yeter fazlada gözüm yok. Karnım ve bacaklarım erise başka birşey istemem