O1Anne Hanımlar emzirdikten sonra sağ göğüste yanma sızı oluyo neyden kaynaklanıyor olabilir sizce bu durumu yaşayan varmı 🤦🏻♀️ (kızım meme reddi yapıyor bu arada )
Sansliyimkiii Mastit olmayın dikkat edin.gogsunuzu belli aralıklarla sağın ki yeni süt üretimi devam etsin
Sansliyimkiii Meme reddini de yenemezseniz süreyi çok uzatmadan en azından bir emzirme danismanindan fikir alın muhakkak.bu arada bebeginiz uykuya daldığı süreçte emzirme şansınız fazla umarım faydası olur