Hosgeldinbebekk 2 hafta önce bronşit olmuştu, antibiyotik ventolin vs geçirdik. Şimdi kuru öksürük başladı dakika başı öksürüyor uyuyamıyor. Öneriniz var mı anneler? Yarın doktora götüreceğim, acile gitmek için de basit bi neden diye düşünüyorum ( bebeğim 10 aylık)
Abc_1010 Hosgeldinbebekk bol sıvı,süt verin annesi. Bir de biraz yüzüstü yatırın belki biraz rahatlatır.
Oznur23erkan Hosgeldinbebekk gunluksakizi diye birsey var aktarlarda satiliyor onu kullanmdgmz bi tencerede yapıp baharını pamuğa aldiriyorsunuz bebeğinizin önüne ve arkasına birer gün arayla koyarsanız biraz biraz öksürüğü yok ediyor onun yanında kullanılmamış havluya sabun yapıyorlar ben onu hiç denemedim ama günlükte şifa buldum ventolin cortair hepsini kutu kutu bitirdik hatta hastanede bile yattik ama durum hala ayni
Abc_1010 Hosgeldinbebekk olsun emmiyorsa da sıvı tüketsin süt şart değil Allah kolaylık versin geçmiş olsun..