BYS27 ben alıyorsam parayı tercih ederim. Ben veriyorsam kıyafet tercih ederim daha hesaplı 🤣 çünkü az para vermek ayıp olur ama kıyafeti bir şekilde indirimli falan alabilirsiniz. Birde karşımdaki yanlış anlar diye pek para vermeyi sevmem, hediye sanki daha hoş olur. Ama mutlaka büyük olsun mesela şimdi alıyorsanız yazlık alın veya seneye kışlık alın. Hediye Çeki de çok iyi bir fikir