Nslhnsdytgn asude456 benim bebeğim 14 aylıkken yürüdü doktorlar 18 aya kadar normal diyor hiç kafanızı takmayın hazır olunca ayaklanacak annesi
Deletedmom_75 asude456 14 aylikken yürüdü kizim 18 aya kadar normal canım üzülme yürür emeklemesi falan var mi
Ozge001 asude456 16 aylık yürdü kızım benimde doktora bile götürmüştüm çok normla demişti sürekli geç kaldı neden yürümüyor laflarını çok takmıştım ama gereksizmiş zamanı gelince yürür canım takma
asiltonunmommysi asude456 4 aylıktan beri elinden tutardık adım atardı herkes erkenden yürücek diyordu 😂 Bütün yaz belim ağrıdı onu elinden tutup gezdircem diye dik dururdu yürürdü sağlam da basıyordu ama kendi yürümüyordu. 14 aylık olduğu gün yürüdü. Yürür yani merak etmeyin zamanı var
Deletedmom_75 asude456 Ee tamam daha ne istiyorsun bacim yurumesi gereken butun beliritleri gostermis bebisin arkasindan yurumede gelir merak etme bende sen gibi endislenedim zamaninda yuruyorlar hareket etmeseydi sıkıntı bi anda yurur hic merak etme
Fkulcu94 asude456 Her çocuk aynı değil ki takılmayın bence karşı komşumuzun çocuğunda yürümüyor dediler bizim çocukları gördükçe atılmaya başladı 1 haftaya yürüdü geç olsun güç olmasın üzmeyin kendinizi
cikolatadelisi Bizimki de yarın 13 aylık olucak. Aynı yürümüyor. 1-2 adım atıp düşüyor. Emeklemeyi çok hızlı yapıyor. Sanırım o yüzden yürüme ihtiyacı hissetmiyor. Bize de herkes aa yürüdü mü geç kaldı falan diyor ama takmayın. Kendini hazır hissettiğinde yürür
Bsr-ygt Benim bebe de kendini yere bırakıveriyordu ama 14 aylık oldu yürüdü aceleye gerek yok etrafa da kulak asmayın minnaklar ne zaman isterlerse o zaman yürürler 🤭