ranaeylul İyi akşamlar güzel anneler kızım 10 aylık ama ayakları küçük biraz uzun zamandır yürüme çabası vardı şimdilerde 10 12 adım kendi kendine gidebiliyor tamamen yürümesi yakındır diye düşünüyorum bu yüzden tecrübelerinize ihtiyacım var canım anneler 😇
Tubiiik Vicco kesinlikle kızımın daha yürümede zorlandığı zamandı baya araştırıp deneyip buna karar verdim gerçekten çok memnun kaldım diğer ayakkabılardA rahat yürüyemiyor yazın iki yaş olacak aynı ayakkabının bi büyüğünden alıcam yine
ranaeylul Tubiiik teşekkür ederim bende Vicco düşünüyorum zaten ama yine Fe belki bilmediğim daha iyileri vardır diye sormak istedim 😊