ArelAslan Arkadaşlar bebeğim 4. Ayında 7 kilo 200 gram günde sadece bir kere mama veriyorum emiyo ama sağdığımda sütüm çok az çıkıyor. Bu ay kaşık mamasına başlamak istiyorum aranızda 4. Ayda başlayan var mı yoksa erken mi
Bkt10 ArelAslan benim oğlum 4 ay 7 günlük kaşık mamasına başladım ama biberonda veriyorum biraz formül maması biraz kaşık maması koyu kıvamlı oluyor daha güzel içiyor hemde daha uzun tok tutuyor
tugcenil ArelAslan bence verme ben 4 ayda vermeye başladım 6 aylık olucaz neredeyse yemesi azaldı mamayı bile 30-40 ar gece anca içiyor mama ver ek gıdaya başlama hiç boşver 🤦🏽♀️
SedaAfra Bende burada bekliyeyimmm bizimde kilomuz 5.215gr sadece meme simdi biraz mama takviyesi yapıyorum 🥺
ayazsmomm bu aceleniz nedir kaşık maması en erken 6. ayda verilmeli. anne sütü ve mama dışında hiçbirşey verme