Kızlar merhaba ben kızımı 3 aylıkken kundaklarak uyutmayan başladım uyudukdan sonra kundağını açıyorum elleri açık bir sekilde uyuyor, Ama uykuya geçişde hep kundaklıyorum başka türlü dalamıyo uykuya. şimdi 7 aylığız kundağı bırakmak istiyorum artık kundaklanmak istemiyor ama ellerini hareket ettirmekten uykuya dalamıyor sürekli dönmeye çalışıyor emziğini alıp ona bakıyor deli gini uykusu olduğu halde kubdaksız dalamıyor uykuya. Kundak yaptığımda da açmak için tepinip duruyor sallaya sallaya zor uyutuyorum valla uyku saati gelince ödüm kopuyo artık kabusum oldu ya ne yapacağımı bilmiyorum