Gozdeninikizleri bence egitmeninizle sonuna kadar gidin. yani aglamalar ne derece saatler mi sürüyor eger yok 15 20 dk gibi kısa ağlamaları varsa devam edin bence. Benim oğlum 16 aylik hala gece uyanıp agladigi olur 1 2 dk da olsa. Bence en azından 1 haftayı tamamlayın bazi bebeklerin mizacı zordur, burda bi arkadas var bebeğine uyku egitimi verdik onunki de zor alisti mesela ama vazgeçmedik iyi ki de vazgecmemisiz simdi bazen bogurse de kendi kendine konussa da desteksiz uykuya geciyor. Sadece 3 uykuyu merak ettim aslında 7 ay 2 uyku öneriyor egitmenler bebeginiz 3. Uykuya direniyorsa 2 uyku da istiyor olabilir eğer öyleyse diger bebeginizi 2 uykuya adapte etmeniz gerekebilir eğitmeninize bunu sorabilirsiniz.