Nisakusum Kızlar demin bilet alcaktm da ilk kez ben bebeklerden ücret alınmiyor diye biliyordum 100lira aliniyormus
Morcivert061 Nisakusum 100 olmusmu. 2 sene önce ,25 di. Bu yaz 45 verdik. Demek vergiden oda nasibini almis
Morcivert061 Nisakusum yok ucretsiz koltuklar ama si xxl yada.om taraflardan geçerseniz yada özellikle cam kenarı olsin derseniz onlara göre.fiyat değişiyordu. Pegasus ta
anneveoglusu Morcivert061 iyi akşamlar benim çocuğum 5.ayın 17 sinde 2 yaşına giriyor bende 6.ayın 11 12 si gibi uçağa binmeyi düşünüyorum ücret ne kadar alınır çocuk yolcuyu yapsar mı yani 25. Ayına girmemiş oluyor bilgisi olan varsa yazabilir mi daha önce hiç binmedim